likkänsla


Oj vilken dag!

Efter att jag slutat jobbet vid fyra igår tog jag mig in mot stan, gick till Centra med Mario o handlade lite Paddy'sgrejer, hårspännen med treklöver o diverse hattar.

Var hemma vid halv sex o då var de bara hoppa in i duschen o börja göra sig i ordning. Robin ringde mig vid halv åtta så då gick jag o mötte honom. Blev förfest hos Martin, Hampus o Daniel först, sen till O'riellys för att avsluta kvällen på Dtwo! Eller ja morgonen rättre sagt! Fick ju för mig mitt i allt ihopa att jag skulle dygna, var hemma vid fem på morgonen. Råkade slumra till i fyrtiofem min sen panikvakna tjugo över sex, fick ta taxi till jobbet o jag kan lova att jag var full!

Hela dagen har jag kämpat med att hålla ögonen öppna! Imorse var de förjävligt! Sen drack jag tre redbull o jag blev faktiskt piggare för en stund.

Nu har jag vilat en timma, så nu är de dags o göra sig i ordning för att sedan vandra ut o äta middag o dricka öl.


Återkommer imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0