jahapp

Jahapp! Här hade man inte uppdaterat på ett tag, får lov att skylla på att jag är en kvinna med ett hektiskt, roligt o upptaget liv helt enkelt.
Vi börjar med torsdag, där jag slutade sist.
Leaving pint för Robin hade vi på Woolshed, det var hur kul som helst. (Det som var kul var givetvis utekvällen, inte att Robin har lämnat oss för kalla Sverige.) Hela gänget var uppe o sjöng Bye, bye, bye med Nsync som avsked. Stackars alla som var där som fick höra på det, men jäklar vad kul det var. Det blev alldeles för mycket öl för att va på en torsdag, jag o Harry vinglade inte hem förrän efter två, men uppe o jobba var jag redan klockan sju på fredagmorgonen!
Fredag, lagom seg dag var det kan jag lova! När den äntligen tog slut åkte jag hem o däckade i min säng. Hade bestämt med Rasmus att han skulle laga mat åt mig o sen skulle vi på bio, men jag vaknade inte riktigt av mitt alarm. Vaknade upp 40 min innan bion började, så den hann jag med iaf. Vi såg Drive Angry med Nicolas Cage, jag tyckte den var skitbra! Dock gillar jag honom som skådespelare o sen gillar jag den typen av filmer. Dessutom åkte de ju runt i en Charger 69 i hela filmen, precis en sån jag vill ha, så jag satt o drömde mig bort lite också. Rasmus tycker jag är töntig som gillar bilar, men jag kan inte hjälpa det.
Lördag vaknade jag o Marie upp ganska sent på eftermiddagen faktiskt. Så skönt att få sova ut hur länge man vill dock! Vi gick en sväng på stan, sen käkade vi lite mat på McDonalds innan Marie skulle iväg till jobbet. Efter det gick jag hem o gjorde mig i ordning sen åkte jag hem till Amanda o Bex, där Karin hade födelsedagsfest. Vi hamnade på D2 o dansade arslena av oss! Jäklar alltså! Var längesedan jag släppte loss så. D2 är att rekomendera, gillar de stället skarpt.
I söndags kom Rasmus hem till mig så gick vi ut o gick en promenad i det vårhärliga vädret, 15-grader plus o strålande sol. Dock regnade de lite när vi precis skulle gå ut men de ordnade upp sig ganska snabbt. Gick en ganska bra bit runt Dublin, hamnade uppe vid George's street o käkade japanskt på Yamamori, mums!
Igår o idag har i princip bara vart jobb. Början på veckan har gått relativt fort, är ju redan onsdag imorgon!
Nu ligger jag o min sambo i sängen med var sin dator i knät o var sin telefon i handen.
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0