the show goes on

Jag o Rasmus skulle bara gå en liten sväng på stan efter jobbet, men det slutade med att jag var hemma efter nio. Sprang runt som galningar i alla butiker, eller jag sprang runt som en galning, Rasmus fick mest följa efter o bära påsar stackarn! Han var jättegrinig för att de enda han köpte var post-it-lappar o att jag typ fick ihop fem påsar, haha. Handlade en tunika, shorts, hårprodukter, gympaskor (jag ska börja springa), nya gråa converse och en tigermönstrad onepiece! Vi köpte likadana, så jävla fula, men faan vad skönt de är o mysa i hemma.
Det är precis vad jag gör nu, sitter i min onepiece i sängen, faktiskt med hårfärg i hövvet. Det kliar som satan o jag vill inget hellre än att klia tillbaka o skölja ur det, men vill man va fin..
Imorgon är de fredag, så jävla gött!
För er som inte vet så ska ju Marie flytta hem till Sverige, det sker den 23e mars. Det blev lite krångel då jag skulle flyttat ut ur våran lägenhet sista februari egentligen då jag inte hade råd att bo kvar här själv. Jag o Katta skulle flyttat ihop någonstans, men nu har vi bestämt att vi ska behålla den här lägenheten o bo kvar. Så Katta flyttar in sista mars. Dock så ska Marie få besök nu två veckor i rad, o då blir de lite trångt för oss alla att bo här, så jag ska flytta in hos Anders, Esa o Patrik, o de gör jag på lördag. Guud så roligt vi ska ha! Jag kommer ju träna magmusklerna iaf, för så jäkla mycket som jag garvar när jag hänger med Anders är fan sjukt. Ja, jag o tre killar, de ska bli spännande!
Dags o sköja ur färgen tror jag! Vi höres. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0