<3


Min största kärlek här i livet här grisar, ända sen jag var liten har de vart de bästa jag vet o det sötaste jag vet. Min mamma har berättat att när jag gick på dagis så hade alla barnen suttit i en ring o berättat vilket djur de tyckte bäst om. De flesta hade sagt hund o katt o någon enstaka, kanin eller häst. När de blev min tur att berätta hade jag jag tittat på fröken helt förstörd o sagt med arg ton, "Jag tycker faktiskt om grisar!". Jag är en samlare o har runt 100-tals grisar i olika former, gossedjur, prydnadssaker, tavlor m.m.

Min största dröm är att skaffa en egen gris. Någon gång när jag har slagit mig till ro o vet att jag kommer bo kvar på samma ställe, är det precis vad jag tänker skaffa mig också.

Sitter just nu på jobbet o kollar runt lite. Teacup pigs, pot belly pigs, sheep pigs.. jag tror jag måste ha en utav varje.















GEEE MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuuuu! kan la va en gris ;)

2011-03-04 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0