what are words

Det blev jag, Hanna o Anna som var på utgång i lördags. Vi förfestade hemma hos Anna o Rob o hamnade senare på Glädje, det stället är faktiskt helt ok. De enda negativa med det var att de var så himla mycket folk o endast två personer som jobbade i baren, vilket gjorde att man fick vänta en evighet på att få något att dricka.
Efterfestade hemma hos Robin o de blev en lång natt. Fy fa-an vad jag mådde när jag vaknade igår. Det var verkligen längesedan som jag var så fruktansvärt bakfull.
Anton kom o hämtade mig vid två, så åkte vi o käka pizza på Prima o de satt inte helt fel. Efter de åkte vi ut till Bjärby o la oss i soffan o kollade teve, drack kaffe o moffade glass. En riktigt go söndag.
Idag är de är helt ok väder, solen skiner (iaf för tillfället) o de är nog 15 grader iaf. Har ätit frukost i sängen o kollat på satc så klart! Börjar kännas som vanligt. Rädd att bli för bekväm, för de kommer inte bli kul att komma hem till vardagen igen. Fast ändå längtar jag tillbaka, de gör jag. Längtar efter att få komma hem o pussa på honom.
Nu ska jag gör mig i ordning, ska åka till mormor o morfar o äta middag.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: harry

men hallå där! lite sex and the city tycker jag att vi ska kolla när du kommer hem :)hahaha jag garvade för mig själv häromdagen när jag kom att tänka på när Miranda vägrar låta lilla ungen trycka på hissknappen :)

2011-06-20 @ 20:37:25
URL: http://harry-barry.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag tycker absolut att vi ska kolla på de! Så jävla bra :) Jag älskar Miranda. Du får fan inte åka hem Harry, de har jag bestämt. Finns för mycket vi ska göra!

2011-06-21 @ 11:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0