Murphy kom o han gick!

Jag får säga som Rebecca! Den där jävla Murphy! Han ska fan ställa tet ibland, o just idag har vart en dag utav rent helvete! Iaf om man ser till den största delen, dock så började den bra o verkar sluta bra.

Gick upp någorlunda i tid, han med luasen in till O'Connell, o han med bussen ut till jobbet. Det var där de börja! Han fan inte sätta mig i stolen, o klockan hann fan inte ens slå sju, förrän skriket började: "AVAAAAIIIIIL, 7 I KÖÖÖ". Miljoner lösenordsbyten tack vare att kunderna har vart långlediga. Även andra miljoner problem. Tji fick vi för att de vart lugnt ett par dagar. På rasten gick jag iväg till kantinen. Köpte mig ett ägg, en potato hash brownie o bacon, mest för att jag var tvungen att äta något men de enda jag egentligen ville ha var en vaniljlatte! Självklart hade de ingen vaniljlatte just idag, o de tror fan att jag inte hann äta upp frukosten jag köpte heller!

Dagen fortsatte i köns tecken! Hets, hets, hets, de var de som stod på schemat.

För en gångs skull så skulle vi köpa pizza till desken, o jag hade ingen mat med mig o tänkte "Jag vill vara med!". 9 eurosar för en pizza. Jaja, de är ju så de är i de här landet. Självklart var pizzan fruktansvärd. Den smakade inte alls bra, o jag får fortfarande, flera timmar senare, en spykänsla när jag tänker på lukten o smaken av den.

TILL RÅGA PÅ ALLT SÅ ÄR IRLAND DE GRÅASTE LANDET MAN KAN TÄNKA SIG. GRÅARE ÄN EN GRÅSUGGA UNDER EN GRÅSTEN! IDAG HAGLADE DET SÅ JAG TRODDE TAKET SKULLE GÅ SÖNDER PÅ JOBBET. (o detta är så fruktansvärt kul när man läser om värmeböljan i sitt hemland)

Det hela började ordna upp sig igen när jag satt på bussen in till stan, kan man nog säga. Hoppade av i city centre o för att inte bryta ihop helt gick jag till The Tanning Shop. Det har värsta grymma ståsoliariumen, UV Stand Up, i dem kan man solare kortare tid för att de är bättre uv. Även fräshare solning skulle jag vilja säga, då man inte rör sjävla solariet så man slipper plaska i någon annans svett. Det känns som att man står i en rymdfarkost när man står inuti ett sådant, o bara de gör en ju på bättre humör!

När jag kom hem blev de bums ner i säng! Har inte orkat göra nååågonting! Ligger här med laptopen i knät o surfar runt. Har även en av Rasmus tröjor uppkörd under näsan o snossar på. "Hej jag är 23 år o töntig.". Hjälps inte, för jag saknar pojkavaskern!
Vet ni? Tre fucking jävla arbetsdagar kvar! 5 dagar tills jag åker ifrån de här landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0