upc

Pigg som en mört, o klockan är bara tio! Vaknade vid kvart över sex första gången o har inte riktigt kunnat somna om sedan dess. Rasmus väckarklocka ringde vid halv sju så då var det dags för honom att hoppa upp, han ska nämligen åka hem till Sverige idag. Klockan sju kom en taxi o hämtade honom o körde honom till flygplatsen. Det känns redan tomt o konstigt. Fast om åtta dagar ses vi ju igen, för då är det min tur att flyga över havet.
Passade dock bra att jag var så pigg o alert. UPC skulle komma hit idag o installera vårat bredband, någon gång mellan nio och ett. De ringde mig redan tio över nio o var här strax innan halv. Så nu sitter jag här, o de är precis nyinstallerat. Det är helt galet vad allt går snabbt! Man har visst vant sig vid slött 3G.
Så nu kan vi skypa på riktigt o jag kan tanka ner allt jag vill! Fy tusan vad bortskämt!
Sommaren har kommit hit, äntligen! Får se vad man hittar på idag då. Om ett par timmar ska jag nog vandra ut o lägga mig någonstans i solen iaf!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0