tööj


Sitter på jobbet o det är svinlugnt som det brukar vara när svenskarna har röd dag, för det betyder att de inte jobbar. Gynnar oss, för då behöver inte vi jobba så mycket heller!

Håller på med lite kvalitetsarbete eftersom de inte ringer någonting alls typ, har nog ringt tre samtal på hela dagen tror jag.

Jag har suttit o spanat lite gamla bilder, o jag ska bannemig töja mina öron igen. Saknar de som FA-AN! O hur snyggt är det nu egentligen när de vanliga örhängena hänger i ett alldeles förstort hål?
Kanske kan köpa en spiral idag när vi ska ner på stan efter jobbet, annars får jag vänta tills jag kommer hem till Sverige, för jag tror inte jag fick med mina smycken hit.

Btw, jag vill bli rik! Rikare än rikast!


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0