jag kan sova hur länge jag vill

Vaknade till imorses med panik o världens ångest, "jag vill inte gå till jobbet, jag orkar verkligen inte jobba!", sedan öppnade jag upp ögonen o efter närmare eftertanke minns jag att jag ligger i mitt gamla flickerum i Götaland! Det var bara till att blunda igen o somna om, o den känslan att kunna göra har nog aldrig känts bättre.
Jag drömmer som en tok här hemma! Jag drömmer verkligen om ALLT! Precis allt som jag hört om, eller sett, bakas in i min drömmar på natten. Är det för att man sover oroligt? Känner kroppen på sig att den inte sover där den nu för tiden brukar sova, o är van vid att sova?
Idag ska jag nog ta mig ner till city o träffa Ida o Holly en sväng. Ska bli så mysigt. Funderar på att ringa o kolla om de finns någon tid till att fixa till naglarna också, när jag ändå är hemma.
Hoppas på att de blir uppehåll hele dagen! För om solen skiner, eller åtminstone att de är just uppehåll så ska jag o Anton ta en sväng på hojen ikväll. Det vore så fruktansvärt jävla cpkul.
Btw, jag har troligtvis fått ett knottbett på ögat. Så nu har jag ett lazy eye, haha. Ser inte klokt ut.
Puzzz

Kommentarer
Postat av: majs

hallååååå???? :(

2011-07-10 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0