wednesday


Jag lever, jag mår bra, allt är chill. Jag har bara isolerat mig lite från omvärlden, o det var skönt. Jag vet inte vad som händer riktigt men de skönaste är att jag inte orkar bry mig, allt löser sig på något sätt.

Solen skiner i Dublin. Sommaren har hittat hit lite halvt den här veckan, något som verkligen behövs.

Jag har ingen som helst motivation till att jobba, har verkligen kommit in i en sådan period just nu. Det är inte bra! Vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka. De behöver ha lite folk ledigt för vi är för många just nu. Alltid är det något, för lite - för många, för lite - för många.. I vilket fall som helst så funderar jag på att va ledig på fredag, unpaid leave.

Igår kollade vi på en film som heter Flipped, den var hur bra som helst. Se på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0