Kaka

Sådär! Precis bakat färdigt o packat ner mina kakor. En form med Silviakaka o en form med Kärleksmums. Detta ska mina kära kollegor få avnjuta imorgon på Cookie Friday då det är min tur den här veckan att stå för mumset.
Har i övrigt varit en väldigt regnig o grå dag. Jobbet har flytit på, även fast det är väldigt lugnt såhär års, då de flesta kunderna är på semester. Gjort en del kurser för IBM i diverse kategorier. Påbörjat en "Sales-kurs" bla.
Harry o Felix lämnade Dublin idag. Kanske därför dagen har känts aningen grå också. Två sköna människor som verkligen kommer bli saknade. Fy bubblan alltså..
Jag är kluven när det gäller många saker, men en utav dem är ifall jag ska utsätta mitt hår för löshår igen efter ca ett års uppehåll. Är det värt det? Snyggt om inte annat, men de riktiga håret blir ju så in i helvetes slitet. Får ta mig en funderare!
Kom tillbaka!? Pls.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0