Jobbet azzå


Sitter på jobbet, de har vart ganska lugnt hela veckan på linan men idag så har det bannemig ringt, ringt o ringt. På en fredag?! Skönt att man inte är så bitter iaf, de kunde vart värre. Jag är faktiskt på bra humör idag. Felixz hade med sig egenbakat fika till Cookie Friday. Inte helt fel med kanelbulle, muffin o äppelkaka till frukost, o en kaffe på de!

Harry o Felixz har sin leavingpint ikväll. Först ska vi hem till Hampus ett gäng o sen The Church. Förmodligen går vi väl ut o dansar. För att citera Harry "Jag ska dansa så mycket så jag går ner i vikt!".

Lunch om en halvtimma o i eftermiddag väntas training från 12.30-15.30.

Denna rullar nu i bakgrunden:


Spela den på min begravning, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0