Im not bitter im just trying it on for size.


Idag öser regnet ner igen! Irland i ett nötskal. Solen kommer antaglien fram ibland bara för att retas lite, så man vet vad man går miste om.

Idag är jag alldeles tung i huvudet. Jag är verkligen förvirrad. Även om jag mår bra så är det så fruktansvärt mycket tankar. Vad hände med mig? Jag som brukar ta allt som de kommer o nu känner jag mig faktiskt stressad. Vad vill jag? Hur ska jag kunna veta vad jag vill när jag inte kan komma fram till vad jag vill. Bla bla bla.. orkar inte ens tänka mer. Orkar inte ens höra på mig själv längre. De där jävla tankarna maler i mitt huvudet från morgon till kväll o jag kan inte sortera dem. Vanligtvis skulle jag bara lägga ner allt, skita i allt. Tyvärr är det så jag brukar lösa saker o ting när jag inte längre har någon ork. Det är annorlunda den här gången, jag vill inte bara skita i allt. Jag vill ha en plan.

Jag fick ledigt på fredag. Jag funderar på att åka iväg någonstans. Har inte så mycket pengar men de skulle vara kul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0