....

Jag är tom. Jag är omgiven av tomhet. Jag är tomheten själv. Jag somnar o jag vaknar, o jag inser att jag inte drömmer. Somnar om igen. Efter att ha sett Back To The Future, funderar jag på framtiden. Idag har jag gjort två val som kommer påverka min framtid. Tänk om det var fel. Är det man själv som styr sin framtid eller är det redan förbestämt? Jag vill veta. Jag hade nästan bestämt mig för att jag skulle vara kvar här i Dublin till årsskiftet. Nu vill jag bara hem, hem till tryggheten, hem till familjen. Ingenting känns som det ska längre. Hur ska jag ens kunna vara kvar till oktober? Vad är tiotusen kronor egentligen? Antar att det är en definitionsfråga. Vad är tiotusen svenska kronor när ens värld är upp och ned? Svammel, svammel. Förlåt mig att bloggen går i moll. Hungrig men orkar inte laga mat. Kanske sova lite till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillbaks till samma gamla liv..? Nästan tragiskt..

2011-07-31 @ 23:48:55
Postat av: Louise

Vilken väg du än väljer så kommer det att vara den rätta. För det är din egna väg du går.

<3 <3 <3

2011-08-01 @ 01:13:44
Postat av: Anonym

Bara göra de som känns bäst för dig sj

2011-08-01 @ 07:27:51
Postat av: Pitti

Något som är tragisk är det puckot bakom skärmen som förmodligen gör så mycket mer vettigt av sitt liv så den kan avgöra vad som är bäst för andra.

Varför inte bidra med kloka ord istället?



Du är fantastisk Elin <3 Och jag vet att du kommer välja rätt väg till slut! DIN rätta väg..

2011-08-02 @ 23:06:34
Postat av: Nea

Helt enig i vad Pitti å Louise skriver.. Oavsett vad du väljer för väg så är det rätt! Gå på din magkänsla :-) du är en fantastisk människa som förtjänar guld å gröna skogar! Alltså det bästa ;-)

<3 kärlek från Oslo

2011-08-03 @ 20:23:41
Postat av: Anna

Elin gumman kom hem till mig :D



mogen kommentar btw.... någon som verkar ha ett tragiskt liv själv..... elle bara svartsjuka kanske!

2011-08-04 @ 03:36:39
Postat av: Elin

Vem har ens pratat om samma gamla liv? Hur kan de ens bli samma gamla?



Ni har nog rätt mina vänner. Jag går min egen väg, o vad spelar det för roll om det egentligen finns något rätt eller fel, det är min väg o antningen är den förutbestämd eller så blir det som det blir. Ni är underbara! <3

2011-08-04 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0