morot/aubergine


Helt galet bra helg! I fredags blev de slappt som bare den, somnade i soffan av utmattning efter en vecka med jättelite sömn o fullt ös. Lördag dag svepte förbi fortare än ögat blinkar!

Berättade ju att jag skulle färga mitt hår, och.. FAIL FAIL FAIL! I juni var jag knallröd o sen dess har jag slitit med att bli blond, vilket inneburit att jag vart orangehårig i några månader, o nu hade jag äntligt blivit jätteblond. Skulle bara lägga i en lite mellanblond toning o göra slingor för o få bort de här vita. Tog fel paket o gissa vad jag blev? ORANGE! Så jävla ironiskt! Vägrade gå ut så, så igår gick jag med silvershampoo i håret i tre timmar så nu är jag lila! Vilken jävla miss alltså! Vad gör man? Flabbar så klart, haha! Får bli till att lägga i en ljusblond toning idag, så kanske man är tillbaka någorlunda inom ett par veckor. Får va glad att de var en toning iaf o inte permanent färg.

I lördags var de också Maries födelsedag. När vi vaknade på dagen lurade vi henne! Jag gick ner till affären för o "köpa lite bröd o mjölk" fast egentligen gick jag för o möta Katta. När vi kom tillbaka firade vi Marie, bjöd på amerikanska pannkakor, ägg, bacon, te o juice. Så fick hon öppna presenter, en morgonrock, nagellack o lite godis.

På kvällen skulle vi parta ordentligt hade vi lovat, slutade med att folket kom hem till oss. Vi blev ett gäng på kanske 15 personer. Drog till ett ställe som heter Howl at the moon. Hade så jäkla roligt! Dans till swedish house mafia, shottar o Rasmus som fick rädda mig från luvtröjan, haha!
Vägrade gå o lägga mig för jag var inte trött, så somnade inte förrän vid halv nio på morgonen. Liite trött på söndagen!

Carro åkte direkt från efterfesten till flygplatsen, haha. Så jäkla skön! Känns inte som hon har åkt. En underbar vecka hade vi!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0