SVERIGE

Ligger just nu i sängen i mitt flickerum o njuter av att bara vara hemma. Det har vart en lång dag! 04.40 ringde klockan imorse, sen var det en lång resa från Dublin till Rygge, från Rygge till Stenungsund, från Stenungsund till Göteborg o från Göteborg till Skövde.
Tre länder på en dag! De ni!
Resan gick faktiskt bra, jävla smidigt o flyga till Norge. Isgrens pappa är världens bästa, han kom o hämtade oss där o körde oss hela vägen till Stenungsund o därifrån tog vi lokaltåg, vilket var jävligt smidigt. I götet väntade världens goaste tjejer som skulle köra mig hem.
Hann även med att träffa mina raringar Ekström o Anna Key. Kändes väldigt bra!
Jag har lite smått panik över hur jag ska hinna med o träffa alla o göra allt jag vill göra. Tre dagar går så nedrans fort. Ska försöka slappna av o bara flyta med även om de är svårt.
Nu ska jag krypa ner under täcket.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0