onsdagråå


Hur kan man va så trött? Sitter på jobbet o är trött, o jag förstår inte varför. Igår när jag kom hem vid femtiden la jag mig i sängen för o vila en stund, stensomnade så klart o vaknade upp vid halvelva. Jag var för lat för o gå upp ur sängen precis då så jag skulle bara vila liite till, slutade med att jag vaknade upp tio över fem , lagom tills jag var tvungen att kliva upp ur sängen för o gå till jobbet, haha. Helt galet! Så, hur kan jag va så trött? Övertrött kanske.

Marie har lämnat mig för tio dagar i Sverige! Tomt hemma utan henne. Hon åkte i söndags utan att någon visste om det där hemma förutom hennes föräldrar. Så kul för henne!

I måndags gjorde jag o Cesar världens godaste mat som jag ska tipsa om! Vi åt så vi höll på o dö av spymättnaden!

-färskpasta
-rökt lax
-grädde
-creme fraiche
-mögelost
-pesto
-spenat

Sååå jävla gott! PRÖVA!


Nu är min brejk slut, dags o jobba lite igen! Jag har fått en n00b, betyder det att jag är rutinerad o oldie på desken nu? haha, det kan man diskutera!

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: majsssssss

ELIN!!! Jag håller på och försöker fixa så att jag också kan komma hem nästa helg!!! :D:D:D:D

2011-01-23 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0