Extranjero soy


Då räknar vi ner dagarna.. 10 dagar kvar tills jag är hemma i lilla Skövde. Första gången på fyra månader o de känns lite skumt! Måste erkänna att jag inte haft någon som helst hemlängtan, men nu när jag väl har bokat biljett så kan jag inte sluta tänka på att jag ska få kramas o pussas med alla nära o kära. Det ska bli så jäkla kul! Vill att tiden ska gå FORT!

Hur passande är det inte att Vänsternäven har spelning på lördagen då jag är hemma då?! Ska bli så roligt! Då hinner man ju träffa massor med folk! Lär ju bli Booogrens på fredagen också!

Det blev en lugn helg i helgen vilket var hur skönt som helst! Precis vad jag behövde. I fredags var vi ute ett gäng o käkade sushi på Hop House, o efter det gick några av oss o tog ett par öl på Fibbers, sen åkte jag hem till Cesar o chillade.

Lördagen var också lugn o skön, kom hem vid åtta-tiden, tjötade lite skit med Marie innan hon åkte o jobbade, sen deckade jag i soffan o sov där tills söndagmorgon.

En stund efter jag vaknat drog jag med mig en bakfull Rasmus ut på en långpromenad genom Pheonixpark, i två timmar var vi ute o vandrade! Om det var skönt i underbart vårväder! Typ tio plusgrader o skrattmåsar som flyger i skyn. Fuskigt va?!



X

Kommentarer
Postat av: Eve

DET LÅTER HELT UNDERBART ELIN SKOOG! Här hemma har snön börjat smälta, så antingen är det snoooorhalt eller slaskigt och jävligt :( Längtar efter dig! SES SNART! PUSS

2011-01-17 @ 17:58:32
Postat av: Anonym

Fan va roligt hoppas du får de bra på besöket hemma.

2011-01-19 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0