blondie


Ska börja med att säga att jag nu igen är blond! Eller ja blondare iaf, precis som jag var innan orange-incidenten. Gött med stort G! La nämligen i en blond toning igårkväll, o den bet verkligen jättebra, det oranga lossna som bare den. Trodde först jag hade börjat blöda i hårbotten för de va så rött men som tur var så var det bara färg, haha.

Idag är det tisdag vilket innebär 2 euro vad gäller allt i baren på Diceys Garden, så det lär nog sluta med en liten utgång med massa kära ibmare ikväll. Ruuuligt, men faaarligt!

Jag har en hemlighet, så det så! O den hemligheten har jag inte bestämt om jag ska berätta för er än eller inte. Spännande va? Nu tycker jag ni ska bli riktigt, riktigt nyfikna så kanske jag avslöjar den snart...

Idag är det +grader o sol i Dublin o vi har INGEN SNÖÖÖÖÖÖÖ, känn på den! Satt ute i tröja på lunchen!

XO



Kommentarer
Postat av: plätten

Elin wtf!!??? du vet att jag är nyfiken annsy! :D pööss på dig hjärtat <3

2011-01-13 @ 04:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0