homesweetIreland


Resan hem gick kalasbra! Tog tåget ner till Götet o mötte upp Anna K för o säga hej då. Katta o Isgren joinade o vi tre skulle ta tåget till Stenungsund 15.17, en minut innan avgång ropar de ut att tåget är inställt o blivit ersatt med bussar. Självklart gick de inte från Nils Erik heller utan vi fick vandra säkerligen 300 m med en resväska på rullgrus! Resan skulel tagit 30 min men ist tog den 1 o 40. Wiee. Väl framme i Stenungsund möttes vi upp utav Christian, Isens kompis som skulel köra oss till Norge. Vi hade en riktigt rolig roadtrip med massa skratt!

Flygresan gick bra förutom att de var lite skakigt. Var hemma i Smithfield runt tolv på natten. Satt uppe o tjötade skit med min sambo till efter tre tror jag. Blev väl ca 3 timmars sömn för att sedan åka till jobbet. Jag kunde verkligen ta mig upp o jag var så jäkla illamående. Längesedan jag var så fruktansvärt förstörd. Kom upp lite efter halv sju o jag börjar ju sju, så de fick bli taxi! Hann iaf! Folk skrattade åt mig när jag jag kom för jag såg verkligen helt förstörd ut, kände mig typ fullare än fullast.

Så igår fick de bli tidig sänggång. Efter att jag ätit lite mat tänkte jag hoppa in i duschen men skulle bara vila lite medans jag väntade på att vattnet skulle bli varmt, stensomnade ju så klart o vaknade inte upp förrän efter elva, då var de bara fortsätta sova. OM de var skönt! Idag känner jag mig normal i huvudet igen!

Idag har jag inga planer men jag vet vad jag vill hitta på.

Förresten, jag är sönderbränd i hela munnen på grund av att jag drack kokande vatten ur en pastasnäcka! Jävligt onajs!


PUSSS

tänker bara säga att jag vet så mycket mer än er.  jag är inte den som är den, jag är den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0