I'm so hungry I could die

Nyss hemkommen från jobbet dårå. Ligger i sängen o väntar på att kycklingen ska tina upp, o jag dör nästan av hunger, det är inte kul. Så har jag inget annat o äta heller!
Idag har Hampus o hans roomie inflyttningsfest. Ja på en tisdag. Det är ju Diceys idag, där de brukar ha två euro i baren på tisdagar. Fast jag är verkligen inte sugen på att hitta på någonting, vill mest bara ligga här i sängen o slappa o kolla på How I met your mother tror jag. Man blir faktiskt trött när klockan ringer vid fem varje morgon.
Idag har jag vart på bra humör hela dagen! Skönt med sådana dagar ibland. Haft en riktigt flummig eftermiddag o det gillar jag.
- En sån som jag har.
- Ja han sa slida o silikonstav i samma mening.
- Nu blev de många snoppar o snippor o hålla ordning på.
När jag tänker på mitt o Cs prat om transor kan jag fortfarande inte sluta skratta!
Kanske borde jag ta en power nap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0