I just had..

Haft en hur skön kväll som helst, legat i soffan i min ensamhet i flera timmar o bara dunkat musik, det bästa jag vet!
Var så fruktansvärt sugen på tacogratäng förut så jag var nere på Fresh o skulle inhandla det jag behövde. I det här landet vet de dock knappt inte vad tacos är för något så jag fann bannemig inte tacokrydda någonstans. Köpte röd chili som skulle va stark-söt o tänkte att de kunde göra lite smak. När jag stekte köttfärsen o la i chilin så kunde jag knappt andas i ångorna så jävla starka var de. Gott blev det, men hujeda mig vilken hetta!
Hela dagen igår o idag har jag haft låten "I just had sex" på hjärnan. Går ärligt talat runt o sjunger på den hela tiden. Hur kan man göra en låt som går så?
I just had sex and it felt so good
A woman let me put my penis inside her
I just had sex
And I'll never go back to the not-having-sex
Ways of the past
Have you ever had sex?
I have, it felt great
It felt so good when I did it with my penis

Jag får lika ont i magen av skratt varje gång jag hör just det, "It felt so good when I did it with my penis". Är inte de något utav de fulaste ni hört? Det bästa är ju ändå att låten är skön! Den är ju så jävla trallvänlig o go, o den sätter sig ju verkligen som berget.
Nej nu ska jag försöka sova, upp o hoppa om några timmar!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0