sweet

Har precis kommit hem från vår allas IKEA. Tog en sväng dit efter jobbet för handla lite mat o givetvis kräftor! Mums! Vilken tur vi har att man kan fly Irland till Sverige på bara några minuter ibland. Nu hade de dock plockat bort Malaco-godiset o Marabouchokladen, ost o lite annat så de verkar som att de enbart ska sälja IKEAS egna märke, fast de funkar ju de med. Köttbullar, mos o lingonberryjam blev de så klart till kvällsmat! Gött!
Har förövrigt börjat tänka på maten. Haha nu var jag ju på IKEA så då var jag ju tvungen att äta standardmåltiden, fast annars så försöker jag hålla mig ifrån kolhydraterna, vilket innebär ingen potatis o pasta m.m. Svårt är det, fast jag försöker verkligen. 13 kg har jag gått upp på de här året som jag har bott i Irland!!! Är det ett tecken på att de har fruktansvärt dålig kost här? Friterat, friterat o friterat, haha. Nej nu får de va slut på det!¨
Annars är det en fullspäckad vecka! Imorgon ska vi på Flogging Molly!! Wiee. Det ska bli fruktansvärt kul! På torsdag är det Ottos leavingpint, sista Woolshedtorsdagen med Otto! Min sopkompis! Mindre kul o fira. På lördag är det Emmas födelsedagskalas, så då blir de pangutgång! Magnus kommer också över till Dublin på torsdag o stannar till söndag, så då blir de party med honom också, kul, kul!
Jaa vad ska man säga annars? Solen har börjat gå upp senare på morgonen, o höstkylan börjar sakta med säkert komma, så snart är vi där. Vi välkommnar dig med hatkärlek kära höst.
Schodiliwoaap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0