matkoma


Sitter på jobbet, har precis ätit fyra tuggor på en bagel o hamnade i världens matkoma. Önskar jag kunde fälla ner ryggstödet o rulla under desken o sova en liten stund.

Igår var jag o Rasmus på bio för första gången på typ tre månader kanske. Dåligt av oss att inte ha utnyttjat våra unlimited cards. Får bli en jävla massa bio för o komma ikapp! Igår såg vi iaf Super 8. Hade förväntat mig något helt annat men blev positivt överaskad. Den var sevärd, helt klart.

Är faktiskt lite shoppingsugen. Inte handlat något på hur länge som helst känns det som. Lön idag o allt, så suget är lite större än vanligt. Fast de var ju de där med att spara pengar. Ska verkligen försöka hålla mig. Spara, spara, spara! De kan va bra o ha i framtiden.

Ikväll blir de lugna pucks. Sooftish

Vi ses o höres. Puss o Kram


Idag är det förresten Carolinas födelsedag. Grattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0