flumm

Skönt att den här dagen snart är slut, lätt den sämsta dagen de här håret.
Så mycket tankar som snurrar i huvudet. Att man kan känna så mycket på en o samma gång o samtidigt inte känna någonting. Vad har de blivit av mig?
Att en liten sak kan bli en stor sak, o att en stor sak kan bli en liten sak beroende på situationen, det är konstigt. Vad ska man med alla dessa tankar till? Tror ni man lär sig något av allt? Är livet en enda stor prövning? O vad ska de tjäna till?
Skönt att man bara kan skaka på axlarna o säga, "Vem bryr sig?".
Flummiga skriverier en sån där ångestfyllt bakissöndag. Nog med det. Nu ska jag borsta gaddarna o göra mig i ordning för att sedan känna efter om jag orkar gå på bio.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara ta allt som de kommer och göra de man känner för svårare än så är de inte. Reach for the sky cause tomorrow may never come.

2011-04-04 @ 09:58:54
Postat av: Elin

Det är helt rätt det!

2011-04-04 @ 15:44:51
Postat av: Svenveronika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-09-09 @ 09:43:34
URL: http://svenveronika.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0