tucan

Ligger i sängen o dunkar Steve Angello, taggar som fan inför söndag då vi ska på Size Matters o dansa som helvete! Min älskade Carro kommer även hit då o hälsar på igen, ska bli hur kul som helst. Ledig på måndag också, gött!
Igår efter jobbet stack jag upp till temple bar, till Elin, för o gadda mig. Vi fick en idé jag o Katta för ett tag sedan att vi var tvungna att gör en bff-irlands-tatuering, o kom då på att Guinness-tucan-fågeln vore en kul grej. Så nu är planen utförd. Nu har vi fått var sin fin liten pippi på respektive arm. Elin ska också göra en, så hon också får vara med i vårt coola gäng. Gruppfoto utlovas!
Dags o krya till sängs. Två dagar kvar på jobbet, sen äre helg igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice och gadden va fin den me ;)

2011-04-28 @ 09:55:50
Postat av: Plätth

Åhh va kul grej å göra en sån tattoo :D

Fina bilder på dig me min snygga vän :D



Kärlek från din pliitth

2011-05-01 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0