zunday

Idag har vart en riktigt söndag! Vaknade ganska tidigt, gick upp o tog en lång dusch o sen blev de värsta goda frukosten i sängen. Kollat på Fast and the furious-filmerna. Femman kommer ju snart ut på bio! De är så jäkla bra!
Jag satt o kollade massa kläder på internet o fick ett shoppingsug, så jag drog med mig Rasmus ner till stan, som påsbärare, o jag gick bärsärkagång som vanligt. Hittade två görsnygga långklänningar, blus, smycken o en ny jacka i sailorstuk.
Fick även ett ryck på förmiddagen! Fick för mig att jag saknar mitt löshår något så fruktansvärt, saken är väl den att jag saknar långt hår över lag men att mitt eget aldrig gror så pass.
Jag var därför förbi New Look o köpte mig lite med clips så jag kan få va snygg ibland när jag känner fört.
elin
el1nz00r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0