hello

Hemkommen från Harry o Felix för en stund sedan. Spenderat kvällen där tillsammans med Jerming, Cesar o födelsedagsbarnet Martin. Blivit bjuden på kycklingpaj o apgod efterrätt, rabarberpaj med grädde. Åt så jag sprack men är ändå sugen på något just nu.
Vi började kolla på Solsidan, har ju bara sett ett par avsnitt av de tidigare, tusan vad bra det är!
Den här veckan är det mycket ståhej på jobbet. Vi arbetar nämligen efter efter ett visst arbetssätt o just den här veckan ska det komma personer till IBM som ska kontrollera att vi följer detta. Massa statistik o konstig saker man ska kunna, som jag inte har en aning om. Det handlar i princip om att alla IBM över hela världen ska fungera på samma sätt. Dessa "kontrollanter" som kommer, kan välja ut vilken person som helst o ställa frågor. Jag är helt körd om de skulle fråga mig någonting kan jag lova, för jag kan verkligen nada om det där.
Idag kom regnet o kylan tillbaka, men det vänder nog snart igen, that's Ireland!
Sova kanske vore något att tänka på!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0