Morrn morrn

Jag gick upp vid tio, o vad har jag gjort sen dess? Inte ett piss rent ut sagt! Suttit i sängen o chillat, visserligen fört över musik till min ibaby så jag har något o lyssna på. Solen skiner o de ser ut som att det är blå himmel, så jag tänkte faktiskt ta på mig träningskläderna o vandra upp till pheonixpark o ta en runda.
Mitt hem ser förjävligt ut, o de luktar förjävligt! De behöver diskas, de behöver dammsugas o dammas i alla hörn o kanter. Varför ska jag tycka att de är så förbannad tråkigt o varför ska de va så in i helvetes svårt o ta tag it?
Ikväll är de Housewarming Party hos Otto o Hannes, ska bli riktigt roligt!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Konradfreya

Very Good! I love it.

2011-06-14 @ 11:48:18
URL: http://konradfreya.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0