bloggbloggblogg


Idag tänker jag ägna ett helt inlägg åt Michael Kustinen, även kallad Kausti. Min före detta mentor. Det finns bara en sådan, iaf vad jag vet. Mannen med störst ego som har den största pessimistiska synen vad gäller allt! Dock gillar jag Kausti för vi har samma humor (iaf så har vi skrattat mycket tillsammans, även om jag tror att Kausti mestadels skrattar åt mig o inte med mig), gillar discomusik (Wigfiled - Saturday night) o han säger vad han tycker o tänker. Varför jag tänker stärka hans självförtroende o boosta hans ego genom ett helt inlägg som bara handlar om han själv, är för att han har den bästa o roligaste bloggen jag vet.

Så är har ni den mina damer o herrar, gå in o läs:

http://kausti.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0