big city life

Vart en bra dag idag, den har gått relativt fort o de har vart lagom mycket att göra på jobbet, sådär lagom mycket så man har hunnit med att ha skoj också.
Vi har raffle varje fredag, vilket innebär lottdragning. Jag har köpt lotter varje vecka sedan jag började jobba på IBM men aldrig vunnit något, MEN idag så var det min tur. Jag prövade en ny taktik, jag har nämligen märkt att de som köper fyra lotter eller mer alltid vinner. Så de var precis det jag gjorde, jag köpte fyra lotter o visst vann jag! En låda med öl, gött!
Så just nu ligger jag i sängen o lyssnar på skön musik o dricker öl. Heeelt för mig själv, o fan vad underskattat det är.
Jag vet inte riktigt vad jag orkar göra idag. Cesar o några ska grilla hos Johan i Ashtown. Dock ska vi på dagsutflykt till Cliffs of Moher imorgon. Bussen går 06.50, så jag vet inte om jag borde göra något annat än o slappa, annars kommer jag troligtvis inte orka upp.
Dags o fundera lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0