God natt


Nu kan jag äntligen ta mig tid o sätta mig o blogga lite. Det har vart en intensiv o rolig helg! I fredags direkt efter jobbet åkte jag hem för att äta lite o göra mig i ordning lite snabbt, de slutade med att jag inte va klar förrän vid nio. Då kom Anton o plocka upp mig så åkte vi till Carro för lite förfest, sen drog vi vidare till Husaren för o kolla in Liptones o Snutjävel. De var himla bra båda två! Efter Husaren var vi inte mätta på fest så jag o Anton drog vidare ut mot Rånna till Klyftamon. Himla mysigt faktiskt! De hade riggat upp både ljus o ljud mitt ute i skogen vid en liten bäck. Blev ett avslut tidigt på morgonen, precis som de ska va!

Lördagen sov jag mestadels bort till det var dags o ta tag i sig själv igen o fortsätta helgen med ännu mera party. Förfestade med med trevligt folk hemma hos Annie, sen blev det återigen husaren då kvällens höjdpunkt var Erik Thörnqvist and the Big Rivers. Fruktansvärt bra de där grabbarna! Älskade Hanna var hemma o hälsade på också o det är alltid lika roligt o umgås med henne.

Idag har vart en slö dag, fast jag har ändå vart rastlös. Var en sväng på Esplanaden o kikade lite sen har jag hängt med mina adoptivpälon (Anna o Robert).

Saknar mina tjejer så otroligt mycket! För er som inte har så underbara vänner som mig (o de är inte många som har) så är det säkerligen svårt o förstå, men vi är som en familj. Att ha dem utspridda på flera ställen i världen är inte lätt när de är så betydelsefulla, men allt går om man vill. Vi är bara så jävla bra så det är galet :)


                                    
                                                                         Bästevän o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0