gooos


Idag har de verkligen vart en intensiv dag, inte vart hemma på tolv timmar. Vid halv nio gick jag upp o gjorde mig i ordning för att sedan åka till Ola vid halvelva. Idag var dagen med stort D! Var över ett år sedan jag tatuerade mig sist, så nu var de äntligen dags. Jag har velat ha en tjej på armen hur länge som helst o Ola hade verkligen ritat upp en precis så som jag ville ha det! Hann göra klart hela idag, vilket va jätteskönt då jag ska fly landet snart. Så jävla nöjd! Underbara färger, som alltid!

Vid tre-tiden hämtade jag upp Carro o min goding Pitti som är hemma till söndag från storstaden i Norge. Lunch på stan stod på schemat. Efter de gick vi o tog en fika med Henke o Breman, jättetrevligt.
Henke brukar ordna stora övningar för kommuner o sjukhus mm, o jag skulle verkligen vilja va med på en någon gång. Verkar hur kul som helst! Om de var förrförra året så anordnade de en flygolycka vid en skola i Falköping, så kommun, poliser, ambulans, o sjukhus fick öva. Till och med ambulanshellikoptrar från Stockholm o Göteborg flögs dit. De får givetvis inte reda på att de är en övning förrän efteråt, så de blir ju verkligen som att de är på riktigt.

Nu ikväll har vi vart hemma hos bäste mysanna o myst så klart. Hon är verkligen världens bästa!

Imorgon o i helgen är de jobb, fy bubblan vad tråkigt. Fast vem har sagt att de hindrar en från fest? Jag har ju faktiskt turen o kunna det ändå, då jag har helt okej arbetstider trots allt.

Nu är de lite fbtajm, sen natti natti.  


PUSS O KRAM



Här har ni en bild på snyggingen, på en lite lagom svullen underarm, för er som ville se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0