Hey girl, I'm sad, I heard that you were leaving


Står nu på jobbet o är trött som alltid! Att inte tiden bara kan stanna upp ibland så man kan få hur mycket tid man vill, då skulle man aldrig behöva vara trött. Fast ibland vill man ju att tiden ska gå fort iof. Jag tror jag har vart inne på det förut, att de borde finnas en fjärrkontroll, som i filmen klick, som man kan snabbspola, pausa o spola tillbaka livet med. Varför kan inte någon komma med en sådan uppfinning? Jag kanske skulle sätta mig ner med det o börja fundera ut hur de skulle gå till. Jag tror bannemig att det är lättare för mig o uppfinna en sådan än att skaffa mig en gnutta självdisciplin! Det är ju faktiskt rätt oroande samtidigt som det är jävligt kul! haha

Igår gick dagen fort! Frida skulle komma upp till mig o korta ett par klockar o äta lunch, hon kom vid ett o det slutade med att hon inte gick förrän kvart i fem, haha. Det blir alltid att hon fastnar här, men det är inte mig emot, bara roligt!! Jag o Veronica hade besök av Emma på förmiddagen också. Så det var trevligt hela dagen!

Efter jobbet åkte jag ut till Varola för o ta en fika med Kim eftersom han ville träffa mig innan jag åker iväg. Vi kollade på filmen Percy Jackson - kampen om åskviggen, den var riktigt bra! Jag gillar sådana filmer, tycker de är mysiga!

Man borde åka iväg oftare för man känner sig väldigt omtyckt då. Många som erkänt att de kommer dö när jag åker för att de kommer sakna mig så mycket, o det är ju alltid trevligt att höra, haha. Nej skämt o sido, klart det känns bra att jag kommer bli saknad men det känns också jättejobbigt att lämna en del för att jag kommer sakna dem lika mycket som de kommer sakna mig. En av dem är min underbara Plittis.

Idag ska jag åka o hälsa på Anna o Shino, det var alldeles för längesedan, så det ska bli trevligt.

Magen kurrar så nu är det dags för frukost!




Kommentarer
Postat av: Plittis

FUCK YOU... hahah att du ska åka e fan värre än att bli fett jävla dumpad av en kille

2010-09-16 @ 04:10:44
Postat av: Elin

hahaha har jag någon gång sagt hur mycket jag älskar dig min underbara vän? ;D

2010-09-16 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0