Bokat o klart


Vaknade upp vid halv elva, skönt o få sova ut för en gångs skull. Käkade lite frukost o sedan bar de av till bilprovningen, blanka papper på fårrden! Hur gött som helst, inte ens ett litet "tänk på".
Åkte till Nautilus en sväng o sedan hem för o duscha o göra mig i ordning. Träffade Majsan som skulle åka tillbaka till Kalmar o sa hej då! Vem vet när vi ses nästa gång?! Kan ju dröja hur länge som helst!

Vid halv fem åkte jag ut till Hjo för att träffa Marie, vi åkte till hjogrillen för o äta hjomooos så klart! Finns inget bättre mos, de garanterar jag!
Sedan åkte vi hem för o kolla lite boende i Dublin. Det slutade med att vi hittade ett hostel som verkade jättemysigt. Isaacs hostel, de ligger mitt i stan, nära till allt.
Ni kan gå in i kika på det här: http://www.hostels.com/hosteldetails.php/HostelNumber.107 Tanken är att vi ska bo där första veckan iaf, sen får vi se hur de går med jobb o sådär o om vi trivs kanske vi stannar där ett par veckor till. Vi bokade ett rum för sex personer, så det blir jag o Marie o fyra brudar till. De kan ju va ett bra sätt o lära känna lite folk också, så kanske vi hittar några vänner haha.
Bokade också tågbiljett upp till Stockholm, så nu är allt klart, bara till o åka! Känns riktigt skönt!

Nu har jag precis kollat på Filip o Fredriks nya program, de är ju bara för roliga de där två. Fattar inte vad de får allt från.

Kraam

Kommentarer
Postat av: Marie

Isaacs har ju även wheelchair access!:)

2010-09-13 @ 23:35:45
Postat av: Elin

Hahaha ja det kan ju faktiskt va bra o ha ;)

2010-09-14 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0