Utkast: Sept. 11, 2010


Jag är sååå trött! Skyll mig själv när man inte lägger sig förrän 03.40 på nätterna! Dumheter när man ska upp o jobba, men ibland är de lätt o bara låtsas om som att man inte vet att klockan går.

Idag är jag jättekluven, vet inte alls vad jag känner för att hitta på! Ska man åka till Olstorp? Det är ju näst sista, o sen kan de ju va sista chansen jag har har åka bonneville på väääldigt länge också! Eller ska man till gamla vanliga Husaren? Dock kan de va bland de sista gångerna de blir party med tjejerna där också! Sen gnager de ju lite att jag är så nedrans trött, så en myskväll vore ju inte fel de heller.
Ibland önskar jag att någon annan kunde rycka in o fatta svåra beslut åt en!

Igår var vi ju på bio, "I rymden finns inga känslor" hette den visst! Den är jättebra! Se den!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0