sista minuten på jobbet


Då står man här på jobbet ännu en fredagkväll o om 20 min är det helg! Gött de! Dagen har gått fort idag, kanske beror på att de har forsat in besökare här, alltid roligt! Emma var här i morse med sin lilla bebismage o visade kort från ultraljudet, så sött, man blir ju så bebissjuk när man ser sånt där. Sen var Kimsky här o hälsade på en sväng o visade upp sin nya gadd, ett skepp, himla snyggt! Efter de kom Pitti, hon har velat ha graffitinails ända sedan hon såg mina första gången, så de fixade jag till på henne. Så nu är vi lika tjusiga båda två! Sist kom Evelina o tjötade lite skit o köpte äntligen "sin" klocka som hon har spanat på i nästan två år.

Vad händer ikväll är frågan? Ska man softa till de eller ska man ut o dricka öl med Pitti o Lotta? Alltid lika kluven, o de slutar alltid likadant... så ni vet nog vart ni hittar mig ikväll, haha!


Nu ska jag gå hem för nu hade klockan visst blivit sju!

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0