fredag


Det är så jäkla gött o bara pyssla om sig själv ibland. Det gjorde jag igår! Hade ett eget litet hemmaspa, tog ett lååångt varmt bad o lade i diverse inpackningar i håret o donade. Man blir så fruktansvärt avslappnad av ett litet bad. Gick o la mig relativt tidigt också vilket var skönt det med.

Idag ska jag o Anton o förmodligen Anna ha skräckfilmskväll. Ska bli riktigt spännande, haha. Förhoppningsvis blir de regn o rusk ute så man kommer i rätt stämning o sen massa godis o trycka i sig. De filmerna vi än så länge har bestämt att vi ska se är House of 100 corpses och The Texas chain saw massacre. Någon som har några mer tips? Jag älskar horror!

Denna helgen är ledig helg! Alltid samma underbara känsla när klockan börjar närma sig sju på fredagen då. Imorgon blir de lite kalas hemma på dagen för o fira mig o farmor. Efter de blir de ölhäv innan vi beger oss till kulturhuset för o kolla in Asta Kask o Baboon Show. Antagligen hamnar vi på husaren senare på kvällen.


Tack Kim för att du är snäll o kommer hit o lämnar mat till mig när jag är hungrig, du är en sann vän ;)




Kommentarer
Postat av: Annie O

Jag trycker på Gilla! Men stort OGILLA för att du ska flytta! :)

2010-09-17 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0