BF


Klev upp ur sängen för en timma sedan ungefär, kollat på idol hela dagen o vart så fruktansvärt bakissjuk. Dock har de vart värt det för jag har haft en helt perfekt helg! Anna Key har vart hemma o de har vart vrölkul! I fredags var vi hemma hos Eve o förfestade, sedan gick vi ut till Olearys o vidare mot Husaren o Voda. Var dött ute men vi hade riktigt roligt ändå. I lördags var vi hemma hos Hanna, sedan gick vi ut på Harrys, träffade hur mycket trevligt folk som helst. Träffade Therese som drog med mig ner till Bogrens där vi dansade röven av oss. Hade skitkul! Har vart en riktigt shothets hela helgen, vet inte hur många B52 jag har dragit i mig, haha.

Nu har jag hunnit med o plocka i ordning lite här hemma o slänga in tvätt. Ska försöka sätta mig ner o knapra ihop ett CV på engelska, inte alldeles lätt det där men jag måste ju dessvärre. Kul förresten att de är kris i Irland!Folket flyr därifrån för att de inte finns några jobb, men vad tusan, de blir ju lite mer match så. Eller? Måste ju va positiva! Vi åker dit o känner efter iaf. Funkar de inte så funkar de inte, men då har vi iaf försökt. En sak som är säker är att jag inte tänker sätta min fot på hemmaplan på väldigt väldigt länge iaf. Har jag väl kommit såhär långt o tagit mig härifrån så finns de inget som kan stoppa mig. Jag ska uppleva världen!

Imorgon ska jag klippa mig, vet inte riktigt vad jag ska göra. Några förslag? Måste få ordning på de här skatboet. Var ju sisådär sex-sju månader sedan jag klippte mig sist, o mitt hår har ju vart med om en hel del efter det. Funderar starkt på en lång page. Vi får se.

Hemmagjord pizza på hönekaka blir de ikväll, mums. Kanske lite mys framför teven också? Kan man få nog av det? Inte enligt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0