torsdagkväll


I mandags tog vi vart pick o pack o flyttade fran vart alskade Isaacs, o vi saknar det redan. Jacobs inn ar inte alls lika mysigt, mycket storre o mer folk, men vi kanske vanjer oss. En del av personalen foljde med oss hit vilket ar skont da man lart kanna dem. Aven de flesta folket vi lart kanna som bott pa Isaacs bor numera pa Jacobs.

I tisdags var jag o Marie pa en liten roadtrip till bla till Wicklow o Glendalough, det var en riktigt bra utflykt. Landskapet ar sa fruktansvart vackert! I Wicklow har Ps I love you spelats in o delvis Breveheart. Man kan aka flera miles med bara falt overallt o inte ett liv i sikte, det gar inte beskriva hur vacker det ar.

Det ar sa jakla kul o va har o det ar verkligen en upplevelse, men ibland ar det tufft som fan. Igar var jag riktigt deprimerad, lag i sangen storsta delen av dagen o madde bara bajs. Saknar alla mina nara o kara o stressen over att hitta ett jobb ar inte rolig. Som tur ar gar det framat.

Idag ringde jag Mark pa Manpower o han gav mig glada nyheter, IBM vill ha en intervju med mig pa tisdag kl 10! Sa jakla glad sa de finns inte :D Han skickade lite forbredelser pa mail o de var fan inga latta fragor de kommer fraga mig, sa nu vet jag vad jag ska gora i tre dagar, plugga!

I helgen ar det Halloween o aven Dublin tattoo convention, o dit ska jag o Marie! Tyvarr sa jobbar hon ju bade fredag o lordagkvall men sondag da javlar!

Nu sitter jag o hänger med killarna a la france, spelar lite biljard o softar. Théo always lose! But I need to be nice to him because he is reading this, so I lied, he always win ;)

Dags att gitta! Hors o ses, Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0