klarvaken mitt i natten


Idag var vi uppe med tuppen, vi gick o fixade oss ppsnummer imorse da de var stangt igar nar vi kom tillbaka, men nu ar de klart o vi ska fa det om 3-5 dagar.

Igar pratade jag med en spanjor som bor pa hostlet o han sa att han hade sett att de sokte personal pa en italiensk restaurang en gata bort, sa vi passerade dar idag o gick in o pratade med dem o lamnade cvn. De verkade valdigt positiva o sa att de skulle hora av sig sa att vi eventuellt kunde provjobba, sa nu haller vi vara tummar.

Annars har de var en valdigt lugn dag idag. Mike lagade mat till mig o Marie pa lunchen, en polsk matratt som bestod av kottfarsbiffar med lok inuti, potatismos o en typ inlagd gurka. Svingott var det iaf, sa jag at sa jag blev precis proppmatt.

Anna ringde mig pa formiddagen ocksa, underbart o hora hennes rost!

Just det! Jag o Marie skulle tvatta forut, dumma svenska blondiner som vi har sa la vi in tvatten med tvattmedlet i torktummlaren! Vi fick avbryta allt men da hade redan tvattmedlet smulat sonder sig. Efterat sag vi att de fanns klara tydliga skyltar om vad som var vad. Kande oss liiiite pantade dar, men vilket gott skratt vi fick oss, haha.

Efter de vilade jag en bra stund, sen kollade vi pa filmen "Old School", sa javla rolig! Sen fick jag lana Mikes dator, sa de ar den jag sitter pa nu.

Marie gick o la sig för ett par timmar sedan men jag ar klarvaken. Har kollat ikapp "Kungarna av Tylosand" o pratat med Pitti en lang stund pa Facebook. Vi har skvallrat om de ena o de andra, o vad jag saknar o snacka skit med mina brudar! Slutsatsen ar: killar kan leva med en tjej som de egentligen tycker ar ful o stör sig pa sa lange hon har en go kropp. Fragan ar: kan tjejer leva med en kille de tycker ar ful sa lange han har go kropp?

-han tycker hon ar ful i ansiktet, stor nasa, o jag haller med.
-ja och haret, man ser ju klart och tydligt att det ar nagot inblandat dar.


Jag fick ont i magen av skratt!

Nu är det verkligen dags för mig att krypa till sangs aven om jag inte kan somna! Mitt i natten ju!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pitti

Hahaha härligt att tjöta lite skit, som gamla fina dagar ;) Hade ju gärna haft dig något närmare men det får väl duga med facebook så länge :)



PUSS <3

2010-10-20 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0