1 day to go..


Otroligt rolig kväll igår, det var party i lunden, som på den gamla goda tiden. Jag, Eve, Anna, Majsan o Sarah. Spelade gamla sköna låtar som bla warra warra (spår06, för er som minns), shake that, o move it o dansade som vildar. Stackars grannarna! Så jäkla kul. Sedan bar det av till Bogrens. Var dock bara där i drygt en timma, satt på taket mest hela tiden o pratade med trevligt folk. Måttligt sliten o komma till jobbet i gårdagens outfit o smink. Mår och ser ut som hejkomohjälpmig! Men så kan de va! Lätt värt det!

Måste berätta om en riktigt rolig händelse från igår. När vi kom ner till stan så stod det en permobil parkerad i en handikappsruta, bara de var hur kul som helst. Vem fan parkerar sin permobil för att sedan promenera? Sen när vi kommer ut från Bogrens och står o väntar på skjuts så ser vi att den står kvar, då säger Anna till mig att den där permobilen med all säkerhet kommer att bli söndersparkad inatt o jag höll med. Då kommer de en stylad kille med trenchcoat o allt o sätter sig i permobilen, vi antog att han bara drev, men då tar han fram en nyckel o startar den o åker därifrån. Vi låg allvarligt talat på marken o skrattade. Det såg så jävla roligt ut. Vilken jävla smart idé! Bästa fordonet att ta sig hem på efter en natt på krogen.


Jobb till sex idag, sen blir det hem till o packa som bare den o ordna det allra sista. Imorgon rullar tåget iväg mot Stockholm vid tiotiden. Svårt att förstå att det händer på riktigt nu. Känns underbart men konstigt o skrämmande.

Blev riktigt överraskad förut då Kim o Anton dök upp på jobbet o hade köpt med sig mat till mig bara sådär. Jag tror jag kommer bli saknad ;)

Eve var här när hon slutade o sa hej då till mig eftersom jag måste va hemma ikväll, så då grät jag en flod. Usch. Varför kidnappar man inte sina vänner o packar med dem i en väska? Skulle va underbart.

En halvtimma kvar tills min sista arbetsdag på Pagoldhs ur är över. Känns tungt att lämna min lilla butik efter de här åren, fast ändå skönt, för jag känner mig verkligen redo att göra något nytt o uppleva världen.

Hörs kanske senare..


Kommentarer
Postat av: eve

Du kommer vara sjukt saknad, kommer och hälsat på dig med all säkerhet, håll koll om det är någon flogging konsert också :) puss Elin Linnea Margareta Skoog!! <3

2010-10-10 @ 23:58:55
Postat av: Anna

Jaa harrejävlar va kul de där va :D hahahha



jag saknar dig min älskade vän!

2010-10-12 @ 04:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0