Lucky me


Sitter har sjalv pa hostlet, Marie ar o provjobbar pa en restaurang o Mike ar o tranar. Ska passa pa o kolla lite svensk tv o bara va tror jag.

Mike ar varldens snallaste o lanar mig sin dator hela tiden.

Imorgon ar de jag som gar upp tidigt, 8.15 ska jag ta bussen ut mot Blanchardstown för en arbetsintervju! Wiiee :D Visserligen saljjobb men man far ta vad man far. De sökte svenskar o de verkar helt okej, mer uppdatering om de kommer imorgon.

Har precis pratat i telefon med Kimsky valdans lange o blivit uppdaterad om laget hemma. Skön..t. Det är jobbigt o va langt ifran hem ibland.

Imorgon spelar vansternaven pa Husaren, hade vart roligt att se. Jag o min alskade backstagevan Carro hade rojt arslet av oss. Nu far hon gora det utan mig! De kommer val fler tillfallen far vi hoppas! Se till o fixa en spelning i Dublin killar! Da har ni en given i publiken iaf, de lovar jag :)

Jag har nog glömt att beratta att under Halloweenhelgen ar det Dublin tattoo convention o dit ska jag o Marie forsoka ta oss. Hoppas att de blir najs!

Hmm.. "Kungarna av Tylosand" eller "Idol", de ar fragan?

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Ekström

Lycka till imorgon hjärtat!

2010-10-21 @ 23:16:43
Postat av: Anna

Åhh lycka till i morgon hjärtat :D sms mig sen hur de gick :D

2010-10-22 @ 05:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0