birs eller ej?



Har nu bott pa Hostel i tre veckor o inatt var forsta gangen vi skulle sova i ett rum tillsammans med killar, sex st tyska killar. Sa klart kom de hem i morse halv sex, vrolpackade. De tande lampan, garvade o skrek. Jag fick damp da jag precis somnat in efter att ha haft svart for det hela javla natten. Kunde inte lata bli sa jag bara havde ur mig "Do you mind to SHUT THE FUCK UP?", efter en lang stund somnade de till slut. Imorse bad de faktiskt om ursakt men vi ska sova tillsammans med dem anda till mandag sa jag kan tanka mig att de lar handa igen. Killar, killar, killar.. sa javla typiskt!

Fredagkvall o har sitter jag o softar, Théo vill ha med mig ut men jag vet i tusan om jag orkar! Fast varfor inte egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0