6 days to go..


Igår var man var uppe med tuppen o hade miljoner saker att göra igen. Var o klippte mig på morgonen, blev en page, en väldigt enkel sådan. Skönt o bara få klippa ur håret. Jag vet ju vad jag vill göra men jag måste vänta lite till. Det tar sin tid o bygga upp sitt eget hår igen efter att man inte varit så snäll emot det.

Efter klippningen åkte jag hem för o fixa med diverse papper. Ringde försäkringskassan o akassan. Dessa jävla kassor! Jag blir tokig! Alla säger olika o man fattar ingenting, men efter många om o men tror jag nu att jag har lite koll.

På eftermidddagen åkte jag ner till stan o gick lite ärenden. Fick en foundation från Make-up Store i födelsedagspresent förra året som har vart hur bra som helst, men jag hade oturen att tappa den i golvet för ett tag sedan. Tur i oturen så hade jag ett presentkort på Parelle som jag också fick i födelsedagspresent förra året o som jag inte använt. Perfekt o utnyttja det nu då jag måste snåla med mina cash o behövde en ny, det fick bli en från Diorskin, Forever, verkar hur bra som helst.

Hämtade även ut mitt nya pass, så gött, nu är jag redo för att lämna landet!

Stötte på Jocke på stan, riktigt roligt då jag inte vet om jag hinner träffa honom något mer innan jag åker. Vi gick o satte oss på torget i solen o tjöta lite skit medan vi väntade på Anna som också skulle komma o säga hej.

Vid fyra skulle jag va hos Mikael. Fy fan vad ont det gjorde o köra insidan av underarmen! Jag låg o gnällde mest hela tiden. Stackars mig, o stackars Mikael som var tvungen o höra på det. Det blev även mycket skratt! Efter 4 timmar var de äntligen färdigt, o jag är så jäkla nöjd! Han har verkligen blivit riktigt riktigt duktig.


Halvkass bild på nästan hela



Idag är de jobb till sju som gäller, sen får vi se om jag kanske hinner med o träffa Anton en sväng. Känner att tiden inte riktigt räcker till till alla som jag vill krama innan jag åker. Börjar bli lite stressad. Får göra det bästa jag kan.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0