5 days to go..


En havltimma drygt kvar på jobbet, sedan slutar jag för dagen. Fruktansvärt skönt! Då ska jag hem o göra lite mat o äta. Sedan ska jag förhoppningsvis bege mig av till familjen Lätth/Enqvist. Robert ska hjälpa mig o fixa min blogg, för jag vill ha en header med mig själv. Kanske även ta lite nya roliga bilder, då Robert är en duktig fotograf, kul o ha något nytt nu när man ska ut o fara. Vill ju mysa med min älskade Anna också! Jag tror bestämt att jag ska krama sönder henne ikväll.

Har vart en seg dag, stått här helt själv o nästan inga kunder. Onsdagar är alltid sådana. Undra varför?


Trivs förövrigt görbra i mitt nya korta hår.



Pose pose pose.


Nepp nu ska jag ringa min bästevän o se hur planen verkar för ikväll.

Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0