The hangover

Jisses! Vad jag har mått idag! Men de var en fruktansvärt rolig kväll igår. Det var jag, Mandy, Damien o Sebastian som gjorde Dublins gator osäkra. Först gick vi till O'RIALLYS, puben som Marie jobbar på. Lika bra där som alltid! Mycket folk o skön musik. Efter några öl började de rycka i våra dansceller, så vi begav oss in mot Tempel-området till nattklubben FRITZSIMONS. 4 våningar, en dj, två liveband o flera barer, vad mer kan man begära? Vi dansade loss nere i källaren till house o rnb största delen av kvällen. Så jävla kul! Vid två hade vi tappat bort Mandy o killarna ville gå hem. Jag som var i mitt bästa partyesse efter ett x antal öl o cider var lite missnöjd men förstod att de kanske var de bästa alternativet. Tack till mina vänliga vänner för att de i stort sett ledde hem en vinglig tjej med envist tonårshumör. Utanför Jacobs mötte jag Thomas som också hade vart ute på äventyr uppe vid stephens Green. Vi slog oss samman o satte oss utanför o lyssna på musik o tjöta skit i säkert 1,5 timma. Vid fyra följde han mig till rummet o jag däckade i min säng med kläderna på. Det var inte roligt att vakna imorse kan jag lova! Vid fem gick jag o Marie till FOOD HALL o käkade grekiskt. Gött! Ikväll blir de slappt. Sitter i receptionen o ugglar, men de är kul för Kevin jobbar. Så jävla kallt idag, sitter med jacka o halsduk o Kevins jacka som filt. Brr! Förkyld har jag blivit också! En bidragande orsak kan va att man vägrar gå hem med ytterkläderna på. Dumma tjej! Imorgon ska vi ringa på några lägenheter, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg=)

kika gärna in på min blogg

2010-11-06 @ 23:05:03
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0