Sömn > hårfärg

Mitt mål för dagen idag var att färga mitt hår, då min utväxt börjar bli groteskt o för att jag är trött på att va blond/orange/rosa o verkligen längtar efter en helblond kaluffs. Marie skulle hjälpa mig när jag kom hem från jobbet, innan hon skulle träffa Conor vid halv nio, men jag skulle bara vila lite. Så jävla typiskt mig att stensomna o verkligen inte kunna ta mig upp ur sängen! Vad trött man kan bli! Vaknade upp vid nio av att en kanadensisk tjej satt o prata skiiithögt i telefon. Gick upp o tänkte färga håret själv men då ringde Kim, så jag blev fast i telefonen ett bra tag. Så nu sitter jag här med samma gamla hår iaf. Får hoppas att Marie hinner färga det imorgon innan hon börjar jobbet! Jaja de löser sig! Nu ska jag lägga mig i sängen o kolla in något svenskt tvprogram. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0