Soffpotatis

Onsdagkväll vilket innebär att Marie är på jobbet. Jag själv ligger i soffan o kollar på fotboll, trot eller ej. Fast jag har fått lära mig att de inte är så viktigt vad man kollar på utan med vem man kollar, o när de gäller mitt sällskap är jag mer än nöjd. På måndag börjar alltså verkligheten, nu är de slut på min semester! Ska faktiskt bli skönt o börja jobba. Tråkigt att alla får jobb på olika ställen bara så man kanske inte ser varandra lika mycket o ofta. Jag o Marie kollade runt lite på lägenheter förut o de finns en del. Hittade en som jag fastnade för, den ligger här i centrum o de skulle passa mig perfekt då jag måste ta bussen härifrån till jobbet. Ska kika lite närmare till helgen eller nästa vecka. Nu ska jag softa vidare! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0