SHM

Idag vaknade jag ganska sent o fick ett ryck på att inte göra någonting, så jag satte på mig träbingskläderna o gick ut o gick en promenad på en o en halv timma. Gick längs med Liffey ner till hamnen o även åt andra hållet bort mot Phoenix park. Så jäkla uppfriskande! Dunkade Swedish House Mafia i lurarna , då jag blivit helt såld på dem. Helt sjukt grymma! På vägen hem köpte jag med mig yogurt o frukt o tänkte ge det till min kära sambo när hon vaknar, köket är när nämligen stängt till fem. Imorgon är det då dags för första dagen på mitt jobb. Jag är nervös, mest nervös för själva resan dit tror jag, resten löser sig. Känns givetvis spännande också! Nu ska jag nog ta tag i o kolla lite lägenheter. Hörs o ses kära läsare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0